Publicat de: andreea | Mai 18, 2010

it’s only grace…


La finele unei zile grele, m-am trezit azi cu inima cantandu-mi urmatoarele… Nu stiu cum, de unde, pur si simplu, le rosteam, simtind din plin esenta lor. Sunt prea frumoase sa nu vi le reamintesc:


Gratie a lui Isus cum pot sa te descriu,

Am fost mort in pacate dar azi prin har sunt viu,

Tu mi-ai luat povara si m-ai eliberat.

Minunata iubire, Isus Tu mi-ai dat.


Minunata-i gratia Lui, gratia lui Isus,

Mai adanca decat marea, decat marea esti,

Gratie Tu ai venit spre a ma salva.

Mai cuprinzatoare decat mintea,

Mult mai mare ca pacatul meu,

O, lauda minunatul nume, Isus, slava Lui!


Gratie a lui Isus, fost-am prin ea iertat,

Lanturile-au fost rupte iar eu eliberat.

Dragostea Sa nespusa multe comori mi-a dat.

Minunata iubire, Isus Tu mi-ai dat.


Gratie a lui Isus iarta pe întinat,

Cer cu pamant uneste, prin harul Sau bogat.

Cerul drept mostenire pentru vecii mi-a dat.

Minunata iubire, Isus Tu mi-ai dat.

Lasă un răspuns

Categorii

