Publicat de: andreea | Aprilie 3, 2010

tanjire – episodul 2

Idolul neprihanirii personale(Iulian Ghica vorbind din Isaia 48) e ceva ce am ascultat mai inainte facand una-alta prin casa. Dau mai departe, asa cum mi-a fost dat si mie, stiind ca va fi de folos. Si uite asa, alte minciuni ale celui rau sunt date la iveala! Alte predici din Biserica Neemia – Iasi le gasiti gratuit aici.

Incontinuu apoi inima-mi canta aceste versuri (tot din colectia Logosnicilor):

Viata mea, Tu o cunosti, tanjirea mea nu-Ti e ascunsa

Numai Tu in mine poti vindecare sa aduci!


Vin asa cum sunt, prin puterea Ta

Biruinta-Ti cer, s-aleg voia Ta

Vreau sfintenie cu toata fiinta mea

Doamne, Rege-mi esti, domneste-n viata mea!


Tatal nostru, ce esti in ceruri, sfinteasca-Se Numele Tau,

Imparatia Ta sa vina, voia Ta sa Se faca!


Neprihanirea mea Tu esti!

Izbavirea mea Tu esti!

Bucuria mea Tu esti!

Lasă un răspuns

Categorii

