Publicat de: andreea | Aprilie 1, 2010

tanjire…

Nu o data, ajunsa in desert, tot ce putea inima mea sa strige era: „Isuse Cristoase, Fiul lui David, ai mila de mine!” Cantarea urmatoare exprima asa de bine acel tanjet din inima mea. Va pun aici versurile, nadajduind ca in curand sa pot s-o pun si in format mp3. E unul din cadourile Domnului pentru noi, Logosnicii. 🙂


Scoate-mi sufletul din temnita-ntunecoasa!

Sunt captivul propriului eu.

Varsa pacea Ta din plin peste adancuri,

Curgi din Tine in fiinta mea!


Facatorul meu, atinge-Te de mine!

Neputinta mea o las in mana Ta!

Recunosc, sunt tot ce sunt prin Tine,

Lasa-ma sa gust din Tine, Paine mea!


Revars-acum, adanc in mine,

Prezenta Ta, o, Tata, Fiu si Duh!

O, Duh Prea Sfant, adora-n mine

Pe Mielul Sfant, Christos, Slavitul Imparat!


Aleluia, Aleluia, Aleluia,

Tie glorie!

Lasă un răspuns

Categorii

