Publicat de: andreea | Aprilie 1, 2010

God is still God and God is good! – partea a doua

Sunt uimita inca o data de Dumnezeul Suveran si Stapan peste toate circumstantele. Ma poarta zilele acestea si prin Faptele Apostolilor! Tot ce stiam era ca imi doresc mai mult din El, mai mult cu El in dreptul meu si al Bisericii. Si plin de gingasie, Domnul mi-a aratat ca nu sunt naiva sau prostuta in a-mi dori asta.

Un lucru ce imi revenea mereu in gand era indrazneala apostolilor. La moartea Domnului sunt speriati, tulburati, confuzi. Apoi Domnul invie si o data cu El invie si nadejdea lor. Apoi Domnul se inalta la Tatal si ii regasim in odaia de sus, „staruind cu un cuget in rugaciune si in cereri”, si cautand probabil sa vada cum vor implini ce le-a incredintat Domnul.

Aveau Duhul Sfant si inainte,

  • Prima data cand Domnul li se arata dupa inviere, le zice: „Pace voua! Cum M-a trimes pe Mine Tatal, asa va trimet si Eu pe voi!” Dupa aceste vorbe a suflat peste ei si le-a zis: „Luati Duh Sfant!” (Ioan 20:21-22)
  • „Teofile, in cea dintai carte a mea am vorbit despre tot ce a inceput Isus sa faca si sa invete pe oameni, de la inceput pana in ziua in care S-a inaltat la cer, dupa ce, prin Duhul, daduse poruncile Sale apostolilor pe care-i alesese.” (Fapte 1:1-2)

dar atunci cand promisiunea Domnului se implineste: „Si voi veti primi o putere, cand se va pogori Duhul Sfant peste voi, si-Mi veti fi martori in Ierusalim, in toata Iudea, in Samaria si pana la marginile pamantului.” (Fapte 1:8), se umplu de Duhul Sfant si vestesc Cuvantul lui Dumnezeu cu indrazneala, cu multa putere, astfel incat ”un mare har era peste toti.”

Odaita nu mai este centrul activitatilor lor, ci ii regasim in piete, in Templu, in temnita, in adunarile Sinedriului, in Samaria si apoi mergand din loc in loc, pana la marginile pamantului, „caci noi nu putem sa nu vorbim despre ce am vazut si am auzit” (Fapte 4:20), in timp ce Dumnezeu intarea marturia lor cu semne, puteri si felurite minuni, si cu darurile Duhului Sfant, impartite dupa voia Sa!” (Evrei 2:4)

Curajul a luat locul fricii si sunt gata sa plateasca cu viata daca trebuie (si a trebuit) pentru a dovedi ca „nici moartea nu va fi in stare sa ne desparta de dragostea lui Dumnezeu care este in Cristos Isus, Domnul nostru.” (Romani 8:38-39) Indeed Love is stronger than death.

~~~~~~~~~~~~

Curaj si indrazneala am regasit si in marturia urmatoare: Gianna Jessen vorbeste inaintea Membrilor Parlamentului din Australia inaintea dezbaterilor cu privire la Legea Avortului. Dureaza 15 min. Daca reusiti sa ascultati veti fi binecuvantati cu siguranta!

„… I fall (la propriu) gracefully sometimes and very ungracefully at other times, depending on the situation. But i consider all for the glory of God…  What a small price to pay to be able to blaze through the world as i do and offer hope.

And i think in our misunderstanding of the way things work, we missunderstand how beautifull suffering can be- i don’t willingly sign up for it-, but when it comes we forget, we forget that God is in control and God has a way of making the most miserable thing beautifull!…”

~~~~~~~~~~~

Indrazneala, putere de la El si iubire  ma rog sa am harul sa se arate in ce traiesc azi si in fiecare azi ce-L ingaduie Domnul pentru mine.

Responses

  1. Aveau Duhul Sfant si inainte- cred ce afirmati dv. si in afara de aceasta mai cred ca biserica exista chiar inainte de acea Cincizecime din F.A. 2.


Lasă un răspuns

Categorii

