Publicat de: andreea | Martie 27, 2010

God is still God and God is good!

De ce prin intristare inima are harul de a se desparti de mizeriile lumii acesteia si a se face mai buna? Nu stiu, dar e un har si asta. In aceasta lume cazuta, chiar si durerile si greutatile masive sunt rascumparate de Domnul si au potentialul de a ne apropia de Domnul!

Inca 2 istorii care dovedesc asta:

God doesn’t make mistakes – un cantec scris dintr-o viata. Un tatic si un copil cu sindromul down.

Cealalta o gasiti aici: http://vimeo.com/9796056Zac Smith & bunatatea si suveranitatea Domnului!

„This is a story of redemption instead of a story of sadness. A story of hope that this life is not the end. A story that gives glory to the Creator of all things who gives and takes away not because He doesn’t care but because He does care.”

La un moment dat el zice: „Confuzia s-a transformat in speranta. N-am inteles de ce am cancer, dar am stiut ca Domnul este in control.

Cancerul se raspandeste. Medicamentele nu isi mai fac efectul.  Operatia nu este o optiune datorita starii ficatului meu. Din punct de vedere medical, nu mai am nici o sansa. Si medical vorbind, probabil nu voi mai trai pana in 2011.

Biblia spuna in Matei 7:11 ca Dumnezeu da daruri bune celor ce le cer. Dumnezeu nu-mi poate da un dar rau. Prin aceasta lentila pot spune ca cancerul este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat vreodata….

Inca am intrebari cu privire la cancer… Nu inteleg, dar stiu ca Domnul este in control.

Ma rog pentru vindecare. E ceea ce-mi doresc… Daca Domnul ma va vindeca, El este Dumnezeu si este bun! Daca Domnul va alege sa nu ma vindece, El ramane Dumnezeu si ramane bun! A Lui sa fie slava!”

Cum e sa stii pe bune ca fiecare clipa ce o traiesti e un dat de la Domnul?

Lasă un răspuns

Categorii

